2009. február 4., szerda

Haza

„Hunyd be a szemed, üsd össze a sarkadat háromszor, és mondogasd magadban: "Mindenütt jó, de legjobb otthon!” – Óz, a csodák csodája (1939)

10 óra múlva jön a taxi, hogy vigyen a reptérre. 5 óra Dubaiba, 10 óra várakozás, majd 5 óra Bécsbe, majd 2 óra Pestre. Van egy 25 és egy 7 kilós táskám. Jó vagyok. Tegnap volt a byebye partym. Először az AIESEC irodában, aztán itt(hon). Kaptam ajándékokat, olyan rendesek. Nehéz volt mindenkitől búcsút venni, de mindenkitől úgy köszöntem el, hogy VISZLÁT mihamarabb.

A főbérlő a lakótársaimon keresztül próbál lehúzni még egy havi lakbérrel. Hát nem édes?!?! Az hiszi nem tanultam semmit egy év alatt. Nem fogok tőle elköszönni…

Mindenkit felvettem facebookon vagy rávettem őket, hogy jelöljenek be. Nehéz lesz visszaszokni iwiwre. Facebook jobb.

Csináltam egy videót az évről. Szerintem jó lett. Feltöltöm majd youtubera és belinkelem ide.

Picit üresnek érzem ezeket az órákat. Olyan hidegnek, semminek. Bánatos szeretnék lenni, de nem tudok. Örülni szeretnék, de nem tudok.

Vannak tervek otthon. Nyüzsis lesz az első pár hetem. Nem baj, szeretem. Viszont picit félek…

Jövök…

2 megjegyzés:

Pitypang írta...

Juhúúúú, látunk végre! :))

Szeretnék nálad időpontot foglalni.. :P

Maryann írta...

Hajrá :) Csak ennyi :) a többit meglátod. ;)
sokpuszi